نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: ما برنامه‌ریزی کردیم که در فینال جام حذفی بتوانیم از VAR استفاده کنیم.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: ما برنامه‌ریزی کردیم که در فینال جام حذفی بتوانیم از VAR استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۴۵۵۴۸۷

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره ناهنجاری‌های اخیر هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: مسئولیت هواداران روی سکوها، با خود باشگاه هاست. البته به نظر من در سال‌های اخیر به نسبت قبل، کنترل سکو‌ها خیلی بهتر شده، اما در هر صورت اخیرا یکی دو مورد نادر به وجود آمد که دیروز هم در وزارت ورزش درباره این موضوع بحث و گفتگو شد که جلسه خوبی بود و خروجی آن به نفع هواداران و فوتبال کشور است.

وی افزود: از زمانی که بانوان به ورزشگاه‌ها آمدند، این ناهنجاری‌ها کمتر شده بود و حالا یک مورد استثنا به وجود آمد و فرد خاطی هم ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه محروم شده است. ضمن آنکه حوزه فرهنگی وزارت ورزش و سازمان لیگ، آسیب شناسی کردند و ان شاالله به نتیجه برسد.

نبی درباره ادامه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و احتمال لغو مجوز حضور آنها گفت: تا جایی که من اطلاع دارم، بعید می‌دانم این مجوز لغو شود ولی باید چارچوب رعایت شود تا حضور بانوان مستمر باشد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره استفاده از VAR در فینال جام حذفی گفت: ما از قبل اعلام کردیم که برای فینال جام حذفی بتوانیم از VAR استفاده کنیم، اما به دلیل اینکه این مسابقه در کرمان برگزار می‌شود باید ببینیم سازمان لیگ و کمیته داوران چه تصمیمی می‌گیرند و ان شاالله این اتفاق خواهد افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها